menu

RETOURNEREN

Verpakking beschadigd


Wanneer u constateert dat de verpakking van uw bestelling beschadigd is geraakt tijdens het vervoer, neem deze dan niet in ontvangst en stel ons zo snel mogelijk op de hoogte. Mocht u de bestelling toch hebben aangenomen en constateert u andere transportschade, meldt ons dat dan binnen drie dagen na ontvangst van de bestelling.


Kosteloos retourneren

Indien u niet tevreden bent met de bestelde goederen en u wilt iets aan ons retourneren, dan kunt u dat binnen 30 dagen kosteloos doen. De volgende stappen zijn niet verplicht voor uitoefening van het herroepingsrecht.


Zo gaat het in zijn werk:

retourkaart

Vul de bijgevoegde retourkaart in en vermeldt of u het product wilt ruilen of de aankoopprijs terug wilt ontvangen.


Bent u de retourkaart kwijt? U kunt er ook zelf een printen:

retourkaart (53 KB)

Retourenkarte + Ware in Paket

Doe de ingevulde retourkaart en het product dat u wilt ruilen of terugsturen in het pakket en plak het goed dicht.

Retouren-Aufkleber auf das Paket

Plakt het retourenlabel dat u in het pakket vindt op het pakket. Dan hoeft u geen portokosten te betalen en het pakket komt gegarandeerd aan.

Heeft u geen retourenlabel meer? Klik hier om uw label te printen: zelf printen

Of per e-mail: vraag uw retourenlabel bij ons aan via retour@kox.eu. Vermeldt in de E-Mail uw adresgegevens.

Paket zu DHL

Geef het pakket af bij het postkantoor. U kunt terecht bij alle filialen van Bpost.